Uygun fiyatlı logo çizdirmek ister misiniz?
On Ağustos 2, 2022 by adminLogo nedir? Lafız manaı olarak kaynak kontralığı dilimizde amblem olan, bir emekin, faaliyetin, organizasyonun yapısını, manaını, karakterini sembolize eden şekillerdir. Bir logo tasarımı anlamsal olarak emekletmenin yahut organizasyonun direk olarak yaptığı emeki sembolize edebileceği üzere, markanın kendi manaı ile bile sembolleştirilebilir, ayrıca temelı çkızılışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı karınerik ve anlamlara ehil olabilir.
Sorusu sorulduğunda lügat manaının dışında, biraşırı logo ve amblem çeşidi vardır. Logo tasarım esnasında tasarımı meydana getirecek olan can yahut kuruma neyin ve elbette aktarıldığı bayağı önemlidir. Diğer taraftan logo tasarım çkızılışmasını meydana getirecek can yahut kurumun sizi elbette anladığı ve logo çkızılışmanızı elbette bileğerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çkızılışma sizin, emekletmenizin ve bundan ahir çkızılışmalarınızın temelini atacak olan “logo tasarım çkızılışması” olacaktır.
Logo yalnızca şekil ve sembol bileğil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin bileğemektirilmiş ve düzenlenmiş hali yahut marka karınin yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çkızılışmalara logo bileğil, logotype denilir. Logotype takkadak çok iş yerı ile faaliyette kâin şirketler karınin henüz çok tercih edilebilir. Hiç bir sektörde çalışkanlık gösteren emekletmelerin çoğunlukla logoları bölümü simgeleme değer. Lakin takkadak fazla bölüm ile uğraşılıyorsa tüm sektörleri logoda açıklamak imkansızdır.
Logo ne emeke yarar?
İşletmeler karınin logo yahut logotype eğer olmazsa olmazlardandır. Her elbette markası sıfır bir işletme eğer olmazsa logo yahut logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz hengâm aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile yan yana gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, evet aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. önceki halini düşünmeye çkızılışın. Markaların logoları olmadan filhakika marka olmaları kıl payı imkansızdır.
Bu sebeple emekletmenize kurumsal bir çekim hazırlayarak yolunuza zinde adımlarla devam edebilmek adına “logo tasarım” çkızılışması ile başlayın.
Logo ideogram, sembol, amblem, ikon üzere bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazısını (logotype) tabir değer. Ticari markaların, kurumların ve ayrıca kâh kişilerin bir zevahirte tanılamanmasını sağlayıcı emekaretlerdir. Tipik bir logo firmaların nüans edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayıcı renk, font, şekil ve görsellerdir.
Yalın, kolay anlaşılır, yazıırlanması kolay, olanaklı evetğunca az sayıda renkten oluşdünyalıkıdır. Her çtay baskı ve fason tekniği ile problemsiz kullanılabilir olmalı, çok önemsiz ölçülerde tafsilatlar kaybolmamalı, çok büyük ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçübile ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.
Özgün olmalıdır. Gayrı şirket ya da ürünlere ilgilendiren logolar ile karışıklığa menşe vermemeli, ayrıca çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan ya da esinlenen logolar o ürün ya da firmaya büyük beis verir.
Logo tasarımcıyı bileğil ürün ya da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun tasarımcısı Paul Rand’e bakılırsa logoyu üreten tasarımcıdır ancak oluşturan firmanın kendisidir. İlgili yapıun ya da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen ya da tasarlanan font şirketin dâhilğine makul olmalıdır. Hatta kurumun kendisini elbette tanılamamladığı ve kurumu yansıfecir kavramların neler olduğunu bilmek logonun tasarım aşamasında önemli unsurlardır.
Logo sadeliğinin semtısaf gerek rengi gerek şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü hengâm da sıkıntısızılda kalıcı olmalıdır.
Farklı bir ülkeye ilgilendiren ürün ya da şirket karınin logo tasarlanacağı hengâm o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri üzerine malumat sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı hengâm simgenin taşıyacağı mana bakımında bu malumat çok önemlidir.
Arşivler
Calendar
P | S | Ç | P | C | C | P |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Bir cevap yazın